Selamat Menempuh Hidup Baru - Netty Vera Br Bangun (Karo)

Lirik Dan Chord lagu terlengkap, paling akurat dan terpercaya, berikut lirik lagu :

https://www.youtube.com/watch?v=YoHL1VAOXGI

Selamat Menempuh Hidup Baru Netty Vera Br Bangun (Karo) key ori : Gm key play : Gm /POP BEAT/68 intro Gm F Gm Gm F Gm D Gm F baju kebaya enggo ku tempahken Gm kampuh remas emas enggo ku tukur Cm perban janjinta mama Iting Gm njabuken bana F man pakenku pagi ateku Gm D bas mata kerja Gm F tapi sitik pe la kel kusangka Gm kepe ukurndu erkusur denga Cm Gm erjabu kam ma Iting ras impalndu F Gm i elokkendu kel dungna nande Ribuna REFF.. Cm Gm man kai kebaya ndai Cm Gm man kai kampuh remas emas ndai F Dm Gm adina kita labo sahun erjabu F Dm Gm D adina aku labo sahun man bandu Gm F reh menda aku ndahi kerjandu Gm tegun kai nge ndia nande Ribundu Cm tegun sikemba pe ningen Gm labo ku tampil F Gm D reh me aku bagi bali ras tamu Gm F Selamat Selamat Menempuh Hidup Baru Gm Semoga Bahagia Bagem Totonku Gm F Selamat Selamat Menempuh Hidup Baru Gm Kelengi Ndeharandu Lupaken Aku intro (REFF) REFF.. Cm Gm man kai kebaya ndai Cm Gm man kai kampuh remas emas ndai F Dm Gm adina kita labo sahun erjabu F Dm Gm D adina aku labo sahun man bandu Gm F reh menda aku ndahi kerjandu Gm tegun kai nge ndia nande Ribundu Cm tegun sikemba pe ningen Gm labo ku tampil F Gm D reh me aku bagi bali ras tamu Gm F Selamat Selamat Menempuh Hidup Baru Gm Semoga Bahagia Bagem Totonku Gm F Selamat Selamat Menempuh Hidup Baru Gm Kelengi Ndeharandu Lupaken Aku F Gm F Dm Gm