Lembaran Baru - Desy Ratnasari

Lirik Dan Chord lagu terlengkap, paling akurat dan terpercaya, berikut lirik lagu :

https://www.youtube.com/watch?v=yxa21u33lXQ

Lembaran Baru Desy Ratnasari : Dm key play : Dm /BALLAD/70 INTRO: Dm Am Bb F Gm Dm E A Bb C Dm Bb A Dm C Dm Saat kita baru berjumpa C Bb A Bayangmu selalu menggoda Gm Kau merayu diriku Dm Kau menjerat hatiku Bb E A Membuat diriku tak berdaya (*) Dm C Dm Kini hati kita telah bersatu C Bb A Kita berjanji sehidup semati Gm Kini aku memohon Dm kerelaan dirimu Bb C Dm Putuskan tali cintamu dengan si dia REFF: F C Dm Jangan kau samakan aku seperti dia F C F Kuharap kau dapat melupakan dirinya Gm Dm Aku tak ingin mendengar kisahmu Bb E A Kenangan kenanganmu bersamanya Dm C Dm Kuharap kau mau mengerti akan diriku F C F Hapuslah segala kenangan masa lalumu Gm Dm Mari bersama kita lalui Bb C Dm Membuka lembaran baru cinta kita INTRO: F C Dm Am Bb F A F C Dm Am Bb F A Bb C Dm Bb A Dm C Dm Kini hati kita telah bersatu C Bb A Kita berjanji sehidup semati Gm Kini aku memohon Dm kerelaan dirimu Bb C Dm Putuskan tali cintamu dengan si dia REFF: F C Dm Jangan kau samakan aku seperti dia F C F Kuharap kau dapat melupakan dirinya Gm Dm Aku tak ingin mendengar kisahmu Bb E A Kenangan kenanganmu bersamanya Dm C Dm Kuharap kau mau mengerti akan diriku F C F Hapuslah segala kenangan masa lalumu Gm Dm Mari bersama kita lalui Bb C Dm Membuka lembaran baru cinta kita Gm Dm Mari bersama kita lalui Bb C Dm Membuka lembaran baru cinta kita Bb C Dm Membuka lembaran baru cinta kita Bb C Dm