Sepi Sekuntum Mawar Merah - Ella

Lirik Dan Chord lagu terlengkap, paling akurat dan terpercaya, berikut lirik lagu :

https://www.youtube.com/watch?v=hVBFEy9xNhI

Sepi Sekuntum Mawar Merah
Ella : Gm
key play : Gm /POP BEAT (73) / SLOW ROCK (145) INTRO Gm D# D Gm Gm D# F Bb D# D Gm Gm F Bb Berulang kali kumencuba Cm Gm D D# Memujuk hati lupakan semua D Kenangan Gm F Bb Namun mimpi bertemu lagi Cm Gm D D# Gm Disaat engkau tiada disisi REFF.. F Bb Ku berpegang pada janji Cm D Tercipta antara kita dulu F Bb Hilang mu tiada berganti Cm D Biarlah begini Gm D# Ku belayar di lautan D Gm Tidak bertepian Gm D# Sesekali disedarkan F Bb Ombak yang mendatang Cm Gm Aku seperti hilang D Gm D# D Puncak arah dan.. tujuan Gm F Bb Aku puisikan namamu Cm Gm D D# Bersama rindu Didalam sendu INTRO F Bb F Bb Cm Gm F Bb REFF.. F Bb Ku berpegang pada janji Cm D Tercipta antara kita dulu F Bb Hilang mu tiada berganti Cm D Biarlah begini Gm D# Ku belayar di lautan D Gm Tidak bertepian Gm D# Sesekali disedarkan F Bb Ombak yang mendatang Cm Gm Aku seperti hilang D arah tujuan wo.. o.. Gm D# Ku belayar di lautan D Gm Tidak bertepian Gm D# Sesekali disedarkan F Bb Ombak yang mendatang Cm Gm Aku seperti hilang D Gm D# D Puncak arah dan.. tujuan Gm F Bb Aku puisikan namamu Cm Gm D D# Bersama rindu Didalam sendu F D Gm Didalam sendu F D# D Gm Didalam.. sendu..
=================== Lirik Lagu Sepi Sekuntum Mawar Merah Ella Berulang kali kumencuba Memujuk hati lupakan semua Kenangan Namun mimpi bertemu lagi Disaat engkau tiada disisi Ku berpegang pada janji Tercipta antara kita dulu Hilang mu tiada berganti Biarlah begini Ku belayar di lautan Tidak bertepian Sesekali disedarkan Ombak yang mendatang Aku seperti hilang Puncak arah dan tujuan Aku puisikan namamu Bersama rindu Didalam sendu INTRO Ku berpegang pada janji Tercipta antara kita dulu Hilang mu tiada berganti Biarlah begini Ku belayar di lautan Tidak bertepian Sesekali disedarkan Ombak yang mendatang Aku seperti hilang arah tujuan wo.. o.. Ku belayar di lautan Tidak bertepian Sesekali disedarkan Ombak yang mendatang Aku seperti hilang Puncak arah dan.. tujuan Aku puisikan namamu Bersama rindu Didalam sendu Didalam sendu Didalam.. sendu..
karaoke