Risau - Panbers

https://tukangchord.blogspot.com/

Risau
Panber's: D
key play : D /POP BALLAD/65 INTRO D D G A Lama kunantikan Datangmu pujaan A Hati dalam kerinduan C# D Risau dalam penanti..an REFF.. D Bila malam telah tiba F# Kutanya pada bulan Bm kemana kau pergi E Bila fajar tlah menyingsing A G A Kutanya matahari kapan kau kembali G A D Risau hati..ku lama menantikanmu A Tiada lagi cinta bersemi D Aku tetap menanti INTRO.. D G A D A C# D REFF.. D Bila malam telah tiba F# Kutanya pada bulan Bm kemana kau pergi E Bila fajar tlah menyingsing A G A Kutanya matahari kapan kau kembali G A D Risau hati..ku lama menantikanmu A Tiada lagi cinta bersemi D Aku tetap menanti A Tiada lagi cinta bersemi.. D Aku tetap menanti...
=================== Lirik Lagu Judul : Risau vocal : Panbers pencipta : Benny Panjaitan Lama kunantikan Datangmu pujaan Hati dalam kerinduan Risau dalam penantian REFF.. Bila malam telah tiba Kutanya pada bulan kemana kau pergi Bila fajar tlah menyingsing Kutanya matahari kapan kau kembali Risau hatiku lama menantikanmu Tiada lagi cinta bersemi Aku tetap menanti INTRO.. REFF.. Bila malam telah tiba Kutanya pada bulan kemana kau pergi Bila fajar tlah menyingsing Kutanya matahari kapan kau kembali Risau hatiku lama menantikanmu Tiada lagi cinta bersemi Aku tetap menanti Tiada lagi cinta bersemi... Aku tetap menanti...
=================== key play : C C C F G Lama kunantikan Datangmu pujaan G Hati dalam kerinduan B C Risau dalam penanti..an REFF.. C Bila malam telah tiba E Kutanya pada bulan Am kemana kau pergi D Bila fajar tlah menyingsing G F G Kutanya matahari kapan kau kembali F G C Risau hati..ku lama menantikanmu G Tiada lagi cinta bersemi C Aku tetap menanti INTRO.. C F G C G B C REFF.. C Bila malam telah tiba E Kutanya pada bulan Am kemana kau pergi D Bila fajar tlah menyingsing G F G Kutanya matahari kapan kau kembali F G C Risau hati..ku lama menantikanmu G Tiada lagi cinta bersemi C Aku tetap menanti G Tiada lagi cinta bersemi.. C Aku tetap menanti...
karaoke